adActa
Ügyvitel támogatás mesterfokon
															Az adActa elektronikus iratkezelő rendszer több mint 20 éves fejlesztési folyamat eredményeként az egyik legkomplexebb ügyvitel-támogató és dokumentumkezelő szoftver a piacon. Teljeskörűen megfelel a 3/2018 BM rendeletnek, így alkalmazható minden olyan területen, ahol előírás a tanúsított iratkezelő rendszer használata.
Miért válassza AdActa rendszerünket?
Robusztus felépítése, kifinomult jogosultsági rendszere révén számos intézmény, nagyvállalat, cégcsoport központi dokumentumkezelő rendszereként működik. Hatékonyan alkalmazható minden dokumentumalapú üzleti/ügyviteli területen, mert:
- Biztosítja az iratok minden formájának (papír, e-mail, fax, dokumentumfájl, hangfelvétel, fénykép) nyilvántartását, kezelését.
 - Támogatja az iratok teljes életciklusát a keletkezéstől a selejtezésig, pontosan megfelelve a jogszabályoknak.
 - Az üzleti rendszerekkel való integráció révén lehetővé teszi a dokumentumok hozzáférhetőségét az üzleti folyamatokban.
 - Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával egy átfogó tudásbázist képez.
 
Előnyök és funkciók
Az adActa rugalmas testre szabási lehetőségeket biztosít, amelyekkel rövid idő alatt, fejlesztés nélkül kialakítható a sajátos ügyviteli tevékenységek támogatása:
- A felhasználói szerepkörök szabadon meghatározhatók. A jogosultsági beállítások rugalmasan, de szigorúan szabályozzák minden egyes dokumentum elérhetőségét.
 - Az egyes ügyekhez tetszőleges plusz információ hozzárendelhető, az ügyek állapota jól követhető.
 - Az irattípusokhoz fejlesztés nélkül, szabadon lehet adatmezőket felvenni, amelyek ugyanúgy kereshetők, felhasználhatók, mint az alap adatmezők
 - Az egyes irattípusokhoz Word sablonok rendelhetők, amelyekből egy kattintással formalevelek generálhatók.
 - Az adActa mappastruktúrája, a mappák elérése szabályozható szervezet, szervezeti egység és felhasználói szinten is, így minden munkatárs egyszerűen éri el a számára szükséges és fontos információkat.
 - A feladatok kiadásához/követéséhez rendelkezésre áll egy ad-hoc feladatkezelő szolgáltatás és egy szigorú workflow alapú modul is.
 - Az adActa beépül az Outlook, Excel és Word alkalmazásokba, egy kattintásra egyszerűsítve az emailek, dokumentumfájlok iktatását.
 - Gépi interfésszel rendelkezik a Cégkapuhoz/Hivatali kapuhoz, automatikusan kezeli az elektronikus iratforgalmat.
 - A Magyar Posta által auditált Postázó modul lehetővé teszi mind a feladólistás, mind az elektronikus küldeményfeladást.
 - A nagykapacitású lapolvasó modul képes az iratok vonalkód alapján történő szétválogatására, a tömeges szkennelés hatékony támogatására.
 - Számlakezelő modulja biztosítja a beérkező számlák feldolgozását, akár kontírozását, jóváhagyási folyamatát, kétirányú adatkapcsolatban a vállalatirányítási rendszerrel.
 
Felkeltette érdeklődését 
adActa termékünk?
				Vegye fel velünk a kapcsolatot és igényeljen ingyenes termékbemutatót!