adActa
Ügyvitel támogatás mesterfokon

Az adActa elektronikus iratkezelő rendszer több mint 20 éves fejlesztési folyamat eredményeként az egyik legkomplexebb ügyvitel-támogató és dokumentumkezelő szoftver a piacon. Teljeskörűen megfelel a 3/2018 BM rendeletnek, így alkalmazható minden olyan területen, ahol előírás a tanúsított iratkezelő rendszer használata.
Miért válassza AdActa rendszerünket?
Robusztus felépítése, kifinomult jogosultsági rendszere révén számos intézmény, nagyvállalat, cégcsoport központi dokumentumkezelő rendszereként működik. Hatékonyan alkalmazható minden dokumentumalapú üzleti/ügyviteli területen, mert:
- Biztosítja az iratok minden formájának (papír, e-mail, fax, dokumentumfájl, hangfelvétel, fénykép) nyilvántartását, kezelését.
- Támogatja az iratok teljes életciklusát a keletkezéstől a selejtezésig, pontosan megfelelve a jogszabályoknak.
- Az üzleti rendszerekkel való integráció révén lehetővé teszi a dokumentumok hozzáférhetőségét az üzleti folyamatokban.
- Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával egy átfogó tudásbázist képez.
Előnyök és funkciók
Az adActa rugalmas testre szabási lehetőségeket biztosít, amelyekkel rövid idő alatt, fejlesztés nélkül kialakítható a sajátos ügyviteli tevékenységek támogatása:
- A felhasználói szerepkörök szabadon meghatározhatók. A jogosultsági beállítások rugalmasan, de szigorúan szabályozzák minden egyes dokumentum elérhetőségét.
- Az egyes ügyekhez tetszőleges plusz információ hozzárendelhető, az ügyek állapota jól követhető.
- Az irattípusokhoz fejlesztés nélkül, szabadon lehet adatmezőket felvenni, amelyek ugyanúgy kereshetők, felhasználhatók, mint az alap adatmezők
- Az egyes irattípusokhoz Word sablonok rendelhetők, amelyekből egy kattintással formalevelek generálhatók.
- Az adActa mappastruktúrája, a mappák elérése szabályozható szervezet, szervezeti egység és felhasználói szinten is, így minden munkatárs egyszerűen éri el a számára szükséges és fontos információkat.
- A feladatok kiadásához/követéséhez rendelkezésre áll egy ad-hoc feladatkezelő szolgáltatás és egy szigorú workflow alapú modul is.
- Az adActa beépül az Outlook, Excel és Word alkalmazásokba, egy kattintásra egyszerűsítve az emailek, dokumentumfájlok iktatását.
- Gépi interfésszel rendelkezik a Cégkapuhoz/Hivatali kapuhoz, automatikusan kezeli az elektronikus iratforgalmat.
- A Magyar Posta által auditált Postázó modul lehetővé teszi mind a feladólistás, mind az elektronikus küldeményfeladást.
- A nagykapacitású lapolvasó modul képes az iratok vonalkód alapján történő szétválogatására, a tömeges szkennelés hatékony támogatására.
- Számlakezelő modulja biztosítja a beérkező számlák feldolgozását, akár kontírozását, jóváhagyási folyamatát, kétirányú adatkapcsolatban a vállalatirányítási rendszerrel.
Felkeltette érdeklődését
adActa termékünk?
Vegye fel velünk a kapcsolatot és igényeljen ingyenes termékbemutatót!